Logopedė Julija Petniūnaitė
Darbo laikas:
Pirmadienis – 8.00–12.00 val.
Trečiadienis – 8.00–12.00 val. ir 16.00–17.00 val.
Kontaktinė informacija:
el. p. julija.petniunaite@agluonenumokykla.lt
tel. +370 686 81 485
Logopedė Rita Stirbienė
Darbo laikas:
Pirmadienis–penktadienis – 13.00–13.54 val.
Kontaktinė informacija:
el. p. spec.pedagogas@agluonenumokykla.lt
tel. +370 699 48 707
Pagrindinis logopedo veiklos tikslas: teikti kokybišką švietimo pagalbą vaikams, turintiems kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų, sudarant sąlygas sėkmingam šių vaikų ugdymui(si) mokykloje-darželyje.
Logopedo veiklos uždaviniai:
- mokyti taisyklingai tarti garsus;
- lavinti garsinį suvokimą;
- lavinti smulkiąją motoriką;
- mokyti žodžių garsinės analizės ir sintezės;
- lavinti regimąjį bei erdvinį suvokimą;
- turtinti bei tikslinti aktyvųjį, pasyvųjį žodyną;
- mokyti gramatiškai taisyklingos kalbos;
- ugdyti rišliąją kalbą;
- matuoti mokinių pažangą ir pasiekimus;
- taikyti mokinių įsivertinimo būdus;
- bendrauti ir bendradarbiauti su klasių mokytojais ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).
Logopedo funkcijos:
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje;
- siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų;
- bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese;
- sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
- padeda mokytojams rengti mokinių, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdymo programas;
- konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimu;
- dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos darbe;
- šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
Teikia jiems:
- metodinę pagalbą, rekomendacijas, supažindina su naujausia specialiojo ugdymo (logopedijos) literatūra;
- formuoja teigiamą požiūrį į individualiųjų poreikių mokinius;
- bendradarbiauja su Klaipėdos rajono pedagogine psichologine tarnyba dėl mokinių individualiųjų poreikių įvertinimo ir rekomendacijų teikimo;
- padeda individualiųjų poreikių mokiniams integruotis į visuomenę.